Nie porzucaj swoich złych nawyków

Nie jest tak źle, jak myślisz!

Złe nawyki mają złą reputację i są całkowicie uczciwe, ponieważ zagrażają zdrowiu. Niestety, większość ludzi stara się radzić sobie ze złymi nawykami w niewłaściwy sposób. Są głównym celem twojego noworocznego rozwiązania; Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się zrzucić rozmiar sukienki, czy zapisać się na siłownię, rezolucje to nic innego jak próba zmiany wszystkiego, co nie działało w poprzednim roku i poprawy. Nie trzeba dodawać, że rezolucje nie działają, ponieważ nie rozumieją skąd pochodzą złe nawyki i jak sobie z nimi radzić w najbardziej efektywny sposób. Rutyna, nawet jeśli jest niezdrowa, oferuje komfort i pewność w częstotliwości jej powtarzania. Zrozumienie przyczyn złego nawyku może pomóc w rozwiązaniu rutyny i uwolnieniu się od jej wpływu. Innymi słowy, w tym roku możesz zastosować inne podejście, aby upewnić się, że możesz zachować swoje postanowienia w 2018 roku.

Czy słodycz to twój zły nawyk?

Zrozumieć psychologię złych nawyków
Istnieje psychologia złych nawyków. Jeśli sądzisz, że każdy nawyk pochodzi z lenistwa lub nadmiernej pobłażliwości, tracisz naturę nawyków. Nawyk rodzi się z wskazówki, która uruchamia rutynę i ostatecznie staje się nagrodą. Weźmy na przykład przekąski w ciągu dnia. Cue to zmęczenie, które uruchamia rutynę, czyli wstawanie i chodzenie do kuchni. I tu dzieje się coś strasznego: łapiesz pączka, by rozwiązać podstawowy problem: zmęczenie. Zrozumienie błędnego koła może pomóc Ci wyjść z niego z powodzeniem. Możesz zacząć od określenia rodzaju emocji powiązanych z wyzwalaniem rutyny. Czy to zmęczenie jak w tym przykładzie? Czy to irytacja? Czy to niepokój?

Nie ruj: WYMIEŃ
Jeśli nie możesz wyeliminować spustu, prawdopodobnie nie możesz pozbyć się złego nawyku, ponieważ jest to twój mechanizm obronny przeciwko konkretnej sytuacji. Dlatego nigdy nie jest dobrym pomysłem złamanie złego nawyku. Zamiast tego powinieneś szukać zastępstwa. Na przykład, jeśli chcesz palić, aby uspokoić nerwy, może przejście na koi CBD vape powinno wystarczyć, aby oderwać się od nałogu. Jeśli jesteś emocjonalnym smakoszem, spróbuj zamiast tego napić się herbaty lub kawy. Stopniowo możesz rozwijać zdrowszą rutynę jako odpowiedź na określone stymulacje.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *